Ledig Tisdag

Eftersom vi var ute hos mina föräldrar igår o firade Pappa som blev 53 år så blev det rätt sent. Vi var väl hemma ca 22.15 o sen satt vi o pratde o hade oss fram till midnatt om inte ännu senare. Så jag somnade inte särskillt tidigt.
Sov länge idag också. Hade inte Blängen börjat jama om mat kl 09.30 hade jag nog sovit än. Eller kanske inte. Iaf så kom jag ur sänge o fixade innan jag o Niklas drog iväg till Eksjö. Han skulle lämna in papper till sin gamla chef o jag ville handla. Så nu är det gjort o vi är hemma igen. Nu sitter jag o försöker bli av med en lätt huvudvärk som jag dragit på mig. Tror det är tröttheten faktiskt. Fundera rpå o slänga i mig lite mat o dra in till gymmet o se om det minskar eller ökar smärtan. Förhopnningsvis det förstnämnda.

Har gått o blivit administratör i en grupp på facebook också. Det är Nässjö Loppis och seckondhand. Det är ett jäkla fixande med o plcoka bort annonser o bilder som folk inte klarar av o hålla efter själva. Jag blev också förvånad över vilket flöde med inkommande medlemmar det är helatiden. Får bekräfta flera ansökningar per dag. då är jag dessutom inte själv om o göra sånt här utan det är en tjej till plus att vi söker en tredje.

Nähä, dags för lite the o smörgås så man får lite energi inför gymmet.


Kommentarer
Postat av: nomi

en ängel med dolda horn ! :D najs!

2012-01-25 @ 15:58:16
URL: http://nomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...