ny vecka igen

Måndag, alldeles för tidigt o som vanligt är jag svintrött. Så trött att jag till o med mår lite illa. Gick o la mig snäppet för sent igår men somnade dock fort. Är så svårt o gå o sova när niklas ändå sitter uppe o spelar. Igår väntade jag ist ut honom tills han var färdig. Kan inte somna annars. Just nu är han inne i en BF3 period. Det går hyffsat ok o sova om han inte sitter på mumble samtdigt o hojtar till alla polarna. Det är inte alltid det funkar utan det heller. Helt plötsligt kommer det en harang med diverse ord och utrop när han blir dödad elelr nått inte går som han tänkt. Då vaknar man till i sin slummer eftersom sovrummet är vägg i vägg med datarummet. Eftersom Niklas inte har nått jobb har även hans dagsrytm flugit o farit. Så han kan nog utan problem sitta uppe o spela hela nätterna. Något jag inte tycker är en hit.
Har själv varit i det träsket en gång i tiden med wow, man spelade så fort man kom åt o fick inget gjort. Det märktes på honom igår att han har lite beroende symptom eftersom han blir irriterad o sur om man säger till honom o sluta. Det går inte stänga av för en han anser sig vara klar. Men det är väl jag som inte fattar. Det var ju en sak med WoW om du satt mitt i en raid o sabbade för upp till 24 st andra om du bara logga av. Men hur det funkar med Bf3 vet jag inte. Det är ju enligt mig ett spring runt o döda varann spel som går o logga ut när som helst för du ersätts endast av en ny spelare som får din plats på servern ist. Men där kanske jag tror fel?

Nu måste jag iaf dra till jobbet. Efter det blir det gymmet o i eftermiddag ska jag hem till päronen o fira pappa som fyller år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...