Helg

Då har man klarat av ett pass på gymmet o sen blev det några avsnitt av Dexter. Ska precis byta från säsong 5 till 6. Har tröttnat på o vänta på de serier jag följer som är dagsaktuella så letade reda på vart i Dexter jag befann mig o började titta igen. Har vad jag förstått två säsonger o titta ikapp då den är på 7 nu o jag precis sett klart 5.

Tittade mycket Dexter förr när jag tränade hemma. Var en jobbarkompis som tipsade om den så testade o tyckte den var rätt bra. Körde dock så pass mycket Dexter på 1 gång så efter 4 säsonger så tröttnade jag o slutade titta.

Följer rätt mycket serier:

Dexter
Greys anatomy
Big Bang Theory
2 Broke Girls
Game of thrones
Once opun a time
Vampire diaries
Bones
True Blood
The Mentalist
Community
Teen Wolf
The Walking Dead
Pan Am
Spartacus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...