Fredagshäng

Idag var det en sån där intressant helg när man kommer hem sent från jobbet och det fullt med folk hemma. Hade i min enfald trott att Niklas menade att han var hemma hos folk när jag ringde o tjecka läget innan jag åkte hem. Mend et var visst folket som var hos oss. Blev någon form av förfest och jag har precis kört ut alla ur huset. Till o med Niklas fick dra så jag kan få sova. Är en kämpig helg med heldagarspass o se fram emot nu. Som om inte det är nog så är jag bara på starten än. Kör 11 dagar i sträck på jobbet eftersom ajg gick med på o offra min lediga dag för o få in lite mer timmar. Så nu jobba jag torsdag, fredag, lördag, söndag och sen hela nästa vecka plus lördag också. Det kommer kännas rikigt duktigt i skallen fram emot onsdag ungefär.

Men eftersom det är så mycket jobb o jag nu kör två fina pass i helgen så måst ejag få min sömn. Kl 5.30 imorgon ringer larmet. Urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...