Men du försvann, gled ur min hand

Då är det dags o göra en bekännelse. det där med träning... Det går inte så bra just  nu. Har tappat ALL motivation. Och får bake mig inte tag på den igen. Visst jag tar lite promenader då och då. Men det är ju inget emot när jag sprang på gymemt dagligen. Men det är skit svårt nu o ta sig iväg till gymmet när man är trött i kroppen av o jobba inomhus i värmen och sen inte få gå ut och njuta av solen. Denna vecka ska det bli sämmre väder. Men jag jobbar cp tider som innebär att jag slutar runt 16-18 tiden. Då det är som mest smockat på gymmet. Jag gillar inte o träna när jag får trängas och vänta in de redskap jag vill använda. Det stoppar också mitt sug att gå dit. Idag övervägde jag o sprinag en sväng här hemma. MEN (jävla ord det där) ist blev jag hemma och städade. Inte i närheten av någon träning alltså. Men mycket fick jag gjort iaf. Suck!


Största motivationen just nu är den här bilden här. Fy fan vilken kropp! Snyggaste jag sett på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...