what the hell is going on?

Den här månaden har ju varit one off a kind hittills. Så mycket märkligt har hänt som inte hör till mitt vanliga liv. vill inte outa allt här men jag kan säga att det är med spänning jag ser fram emot o se hur allt som är på G kan påverka min framtid. Mycket beror ju på hur jag förvaltar det som hänt. Ska rabbla lite grejer.

Fått ett eventuellt två jobberbjudande. Det ena ett heltid och det andra bara vid behov.
Blivit överöst med intressanta gamla mynt som jag kunde ägna en hel dag åt att gå igenom, sortera och jaga rätt på värdet i.
Återfått kontakten med en gamal bekant jag inte hört av på ca 3 år.
Åkt på en i särklass mega hemsk förkylning.
Kommit halvvägs mot målet med min viktnedgång.
Niklas har införskaffat en ny bil som jag gillar stakt!


Det var bara en handfull utav allt som hänt o jag bara njuter av tillvaron. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...