Dessa hantverkare

Idag klev jag upp kl 7 enbart för att hinna göra iordning här hemma ifa hantverkarna som ska va i vårt hyreshus o byta balkongdörrar skulel titta in först hos mig. VOre rätt logiskt att de skulle komma till mig först eftersom jag har första lägenheten i huset. Tiden var satt kl 9.00. Nu är kl 10.26 o har inte sett skymten av en hantverkare på hela gatan. Så min sovmorgon rök utan att jag hade behövt det. Precis som alltid så kommer inte hantverkaren då tiden är bestämd.
Har ist suttit o tittat på ett avsnitt av grey's anatomi, laddades ner på under en kvart. Går fort med rikigt bredband ist för mobilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...