Nytt på Designen

Eftersom min meny till höger började bli smockad med saker bestämde jag mig för att fixa detta genom o ha två menyer på bloggen.

Trodde först jag skulel bli tvungen o göra om hela min design, men jag hade tur o hittade ett tips hos Designa din Blogg

Så nu har den bilden som var innan till vänster fått göra plats för en meny ist. Som alltid är min design utformad i Firefox o ses bäst på en normalstor skärm. För som jag märkte när jag kollade på Niklas dator som har extremt bred skärm så flyter menyn iväg alldeles för mycket till vänster o det ser rätt mobbat ut.


DU som besökare får gärna kommentera hur MIN blogg ser ut i din webbläsare!

Kommentarer
Postat av: Xantis

Har två extremt bred skärmar, men bloggen ser bra ut!

Menyerna sitter på plats (sitter vid chrome. Brukar nog mest vara explorer som har en förmåga att misshandla designerna.

2011-08-07 @ 15:35:37
URL: http://alexandramalen.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...