Stegräknare

Hittills har jag använt stegräknaren som finns i min mobil. Men nu har jag bestämt mig för att jag ist vill ha en stegräknare. Kollade lite på nätet o fastnade för den här.



Stegräknare Silva Ex30 Connect

2011-års modell - uppföljare till Silva Ex3 Connect. Samma smarta teknik och bra funktioner men med ny design och fräsch färg. På datorn (endast PC) följer du upp din prestation och allt visas genom lätta diagram. Via USB får du automatisk överföring till webbsidan Silva Connect där du kan analysera din träning på års, månad, vecko och dagsbasis ända ner på timnivå och sätta personliga mål att kämpa för. Du kan också bjuda in vänner eller kollegor på en stegtävling och utmana varandra. Tillgång till Silva Connect är kostnadsfritt.

Silva Ex3 Connect har en 3D-sensor som gör att du kan bära den nästan hur som helst, häng den runt halsen eller lägg den i fickan. Stegräknaren visar steg en vecka bakåt men 30-dagars minnet gör att du inte behöver överföra till datorn så ofta.

Funktioner
Stegräknare
Distansmätare
Kaloriförbrukning
Automatiskt tidtagning
30-dagars minne (7-dagar på displayen)
Motionsbarometer
Klocka
Halsrem och batteri medföljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...