Extremt dåligt med träning

Min förkylning vill inte ge med sig. För att inte bli helt förstörd har jag valt bort gymmet när jag känner att det fortfarande är för jobbigt att enbart jobba. Har en näsa som rinner eller är täppt och så fort jag anstränger mig får jag rethosta som kan hålla på jätte länge. Försöker iaf nå mitt stegmål dagligen som nu för tiden är uppe i 12,000 steg/dag. Hittills har det gått bra.

Imorgon ska jag försöka ta mig in till JKPG o handla julklappar. Då kanske jag kommer upp i en hel del steg till. Idag blir det inte mycket steg till då vi ska åka ut till mina föräldrar om två timmar. Min yngsta syster fyller år o det ska firas med tårta.


Bara för att jag kan lägger jag upp en RIKTIGT gamal bild på min lilla syster. Vet itne ens hur gamal hon är på bilden men kanske typ 15?!?! Bilden är även en länk till hennes blogg om du har lust o titta in i hennes liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...