Ombyggnad

Igår berättade Niklas att han tagit kontakt med en snickare. Så imorgon fredag kommer det hit en snubbe o ska titta på vad som behöver göras för att 1. bygga klart kaminen i vardagsrummet 2. Isolera om taket 3. renovera badrummet. Vi ska sen få ett kostnadsförslag på allt jobb o utifrån det kan vi sen fatta ett beslut om hur vi ska göra. I första hand är det skorstenen till kaminen som är det viktigaste. Problemet är bara det att om vi ska dra den rakt ut genom taket så komer vi behöva fixa takisoleringen på vägen. För kombinationen skorsten + kutterspån är en smärre brandfara som vi vill undvika.

På tal om brandfara så ringde min mor innan idag o informerade om att de på radioon gått ut med att det brinner i gamla brandstationen i Nässjö. Allts den byggnad där jag hade min lägenhet innan. Rätt skönt o veta att man inte bodde kvar där nu. Får kolla sen när man åker in till jobbet hur det ser ut. Det ligger ju granne med butiken. Ska även om jag ser nån före detta granne i butiken fråga vad det är som hänt. De borde ju ha bättre info en det lilla jag fått hittills.


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tycker du om min outfit? Hiss/Diss? ;)



Driver en blogg om sex och kärlek. Ta en titt!

2011-12-08 @ 17:20:23
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...