2. I mina öron när jag tränar

På gymmet där jag tränar så spelar de hela tiden musik via spotify med låtlistor som hör till någon av de tre "ledarna" som håller till på gymmet. Man få rkomma med önskemål om musik som ska läggas till eller tas bort från listorna så helatiden är det ny musik som man hör. De tär alltid lika skoj när ens egen önskemusik spelas. Annar så blir det att jag lyssnar på ljudet från tv:n som finns vid varje konditionsmaskin på gymmet. Är jag inte på gymmet brukar jag använda min mobil. Där blir det antingen radio (p3) eller min egen musik som finns på mp3 delen i mobilen. Där är det extremt blandat så jag ahr svårt för o välja ut enskilda låtar. Ist så hänvisar jag till det som finns under kategorin musik här på bloggen. Där finns musik jag gillar o som ofta (90% av gångerna) går att återfinna på min mp3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...