30 saker om mig (lista)

NS gav lite intressant respons på min träningslista. AHn tyckte de tvar intressant o läsa sånt om mig som han inte visst så därför tänkte jag att jag ger mig på en till lista som inte är specifikt inriktad på träning. Så här ser dem frågorna ut. Kanske gör jag mer än en fråga om dagen.

1 - Presentation av mig själv.
2 – Min första kärlek.
3 – Mina syskon.
4 – Det här åt jag idag.
5 – Min kärlek.
6 – Min dag i detalj.
7 – Mina bästa vänner.
8 – Mina passioner.
9 – En perfekt helg för mig.
10 – Det här hade jag på mig idag.
11 – Mitt arbete.
12 – I min handväska.
13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
14 – Vad hade jag på mig idag.
15 – Mina drömmar.
16 – Fula ovanor.
17 – Min favoritresa.
18 – Min bästa födelsedag.
19 – Något jag saknar.
20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
21 – Min önskelista.
22 – Det här upprör mig.
23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
24 – Det här får mig att gråta.
25 – Min skoltid.
26 – Mina rädslor.
27 – Min favoritplats.
28 – Mina favoritskor.
29 – Mina ambitioner.
30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...