9 – En perfekt helg för mig.

En perfekt helg för mig består mycket om timing som inte är planerad. När man känner att saker blir gjort utan att ha en tidspress eller ett krav på sig.

En perfekt helg ska innebära sovmorgon både lördag o söndag. Där man kan ligag kavr i sängen så länge man känner för det. Men samtidigt kan det va lika perfekt om man vaknar av att solen skiner in på en tidigt på morgonen o man är helt utvilad. Bara man inte känner sig trött när det är dags o kilva upp.

En god frukost skadar aldrig. Sen va den ska bestå av är alltid olika nrä det gäller mig. Ibland vil ljag ha mycket ibland lite o ibland elel roftast inget alls. För frukost människa det kan man inte kalla mig.

Hur dagen i övrigt spenderas det spelar ingen större roll bara det blir bra o på villkor som man känner passar en.

Jag vill i den mån det går spendera min helg med NS och helst slippa jobba.

Helgen är ju även det perfekta tillfället att passa på att träffa vänner o familj. Så en helg kan innebära det ibland också. Inte alltid o inget krav för att helgen ska bli perfekt.

Fint väder piggar alltid upp. Så hrä på vintern längta rjagmig tokig till att kunan hålal på i trädgården elel rligag på stranden/gräsmattan o steka i solen. Så en helg med detta hade inte varit fel alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...