Måndag, Tisdag, Onsdag.

I måndags blev det upp tidigt o iväg till jobbet. Kändes som om hela dagen gick åt till jobb trots att jag slutade kl 17. Hem till NS som väntade med middag o sen blev det bara slö kväll. HAde ont i ryggen efter dagen på jobbe tså orkade inte med att dra till gymmet. Tur va väl det för ju längre tiden gick ju mer ont fick jag. Så jag hade jätte svårt o somna sen  när det var dags o sova. Tragglade igenom hela säsong 1 av Solsidan där på kvällen.

På tisdagen gick jag upp i vanlig tid eftersom jag jobba kväll. SMå fixade hos NS inann jag drog hem tillmin lägenhet. Hade lyckats med det klantiga att glöma betala in hyran så gjorde det lite i panik någon dag försenat. KOllade sen på de avsnitt som släppts av säsong 2 av solsidan. Så nu är jag ikapp tv tittarna. Sen blev det jobet o efter det gymmet. Kl vart mycket o det belv bara lite soppa till mat innan det var dags o krypa ner i sängen. Men båda jag o NS var inte mega trötta så vi låg o pratade o pratade o pratade. Kl hann bli lite efter midnatt innan vi bestämde oss för att nu måste vi sova. Vi låg o pratade mycket om framtiden hur saker ska bli elelr hur vi tror det kommer bli. Hur vil vill att det borde bli m.m. Rikigt intressant o spännande att prata om.

Idag sov jag länge. Sen upp o duschade o gjorde frukost. O nu sitter jag här. Ska strax fixa lite till innan jobbe to sen bär det av dit. Efte rjobbe tblir det gymmet idag igen. Så det blir nog lite av en upprepning av gårdagen.

Eftersom jag inte sitter på min egen dator blir det ingen bild. För jag hittar fasen inte va bilderna ligger någonstans på NS dator han har så många olika mappar för det så det skulle ta en smärre evighet o leta upp för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...