Mina tarmar försöker bryta sig ut...

Det började natten mellan lördag o söndag med att jag hade huvudvärk. Trodde att jag skulle kunna sova bort det. Men den fanns kvar när jag vaknade om än inte fullt så påtaglig. Tog en värktablett efter frukost o sen gick dagen lite smidigare. Jag o NS tog en promenad i halkan, det var verkligen blankis överallt o vår idé om o ut o åka blev skrotad vi ville inte ge oss ut med bilen en dag som denna.

Runt middag började jag må illa. När middagen var klar var det rikigt illa. Fick i mig lite grann av maten o sen gick det kanske en kvart. Då kom allt upp igen. Sne hade jag en trevlig kväll då min mage försökte vända ut o in på sig själv x antal gånger. försökte dricka lite med det gick inget vidare bra.
Natten var hemsk o nu ligger jag här i sängen dagen efter med en mage som känns som ett enda stort blåmärke o har inte energi till att göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...