Första dagen

Då har semestern börjat på riktigt. Började med att ta en ordentlig sovmorgon eftersom jag behövde sova ut efter helgen, ska förklara varför i ett annat inlägg.
Sov ända fram till kl 11. Rikigt skönt. Klev upp o har sen dess inte gjort någon vettig sak. Är lite små irriterad på att TPB ligger nere för jag kan inte ladda ner senaste avsnittet av serien jag följer som kom inatt.

Ska mest ta det lugnt idag o verkligen känna in att det är semester. Om orken kommer senare så ska jag ta tag i huset o små plocka lite. Tvättade en massa igår så borde vika ihop allt som är tort.

Varför blir man nästan alltid tröttare av att sova förlänge? När jag verkligen sover ut o inte ställer något larm o kroppen får vakna av sig självt då blir jag helt borta resten av dagen o alldeles förslöad.


Kommentarer
Postat av: Maria Bolund

Hej hej vad rolig din blogg verkar. kommer definitivt läsa på din blogg igen. (: Ha en bra vardag (:

2011-07-01 @ 13:58:54
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...