Jejj!

Idag vaknade jag äntligen i skaplig tid. Detta har jag min vän Marianna att tacka för då hon skickade ett sms som väckte mig. Hade annars ställt larmet på kl 9 för att inte sova fram till 10-11 som annars varit fallet de senaste dagarna.

Idag ska jag försöka ta mig in till stan. Det behövs handlas lite och jag är sugen på att uppdatera mig med lite bakgrejer så jag kanske kan slänge ihop en kaka eller nått här hemma när jag ändå inte har något annat för mig.

Hade planer på att vara i trädgården annars men eftersom vädret är så kasst och det ser ut att börja regna när som helst så tänker jag vänta med det till senare om ens alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...