Lista

Allmänt:
Namn: Linda
Piercingar: inte ett endaste hål någonstanns
Tatueringar: Nej o tror inte det blir några i framtiden heller.
Längd: 166 cm
Skostorlek: 37-38, beror helt på skorna är alltid olika.
Hårfärg: mörkblond, är min egen färg. Men Nu är det färgat ljustbrunt.
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nje, trivs för tillfället bra.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Man får ju nån komplimang då o då så det tror jag nog.
Vilket shampoo använder du: JAg hoppar mellan head and shoulder och Garnier
Vilken parfym använder du: För tillfället äger jag ingen, parfymer har aldrig varit min grej.
Vad är du rädd för: Ensamhet
Gillar du att tvätta: Nej, men jag gör det ändå.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Beror på vilken det är.


Senaste:
Film du hyrde: Battle LA (super kass)
Film du köpte: Det var Niklas som köpte senaste filmen, My Bloody Valentine 3D
Låten du lyssnade på: Någon med The lonely island
Låten du hade på hjärnan: Alexandra stan - mr. saxobeat
Låten du laddade ner: Samma som ovan
Personen du ringde: Niklas
TV program du tittade på: The Mentalist
Personen du tänkte på: Niklas


Favorit:
Mat: Thai wok
Låt: More than a kisse Michael Bedford eller Crossfire - Brandon Flowers.
Sak att göra: Just nu, slöa på semestern
Sport: Dans?
Dryck: Is vatten
Kläder: Mina nya trekvarts jeans
Film: Forrest gump (En av få filmer jag orkar se massor av gånger)
Bil: Min egen Saab är favoriten just nu.


Antal:
Gånger du varit kär: Då det varit riktigt riktigt ordentligt 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag tror jag lyckats med det två gånger. Men senaste lyckades jag pussla ihop igen.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, många gånger. När man föddes o så där o alla syskon föddes, sen var jag med i en undersökning, via skolan när man gick ut gymnasiet x antal gånger när man tävlings sköt m.m. Så det är många gånger.
Ärr du har på kroppen: Det som känns mest men inte syns är ett i huvudet efter att jag trillade in i en stol som 10 åring. Sen har man ju allehanda ärr på ben m.m.


Senaste:
Bok du läste:
Flickan som inte kunde säga nej - Margit sandemo
Personen du fick mail av:
Facebook ;P
Personen du fick brev av: Landstinget
Personen du fick sms av: B1 skicka grattis på namnsdagen igår :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Jag har fulat mig vid datorn och städat här hemma.
Var det kul: Nej?
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på hur tidigt jag behöver stiga upp.
Gillar du att slåss: Kan jag inte påstå då jag inte gör det.
Vad ska du göra ikväll: Förutsom avslutningen på dansen är det inget bestämt.
Är du seriös: När det behövs så är jag det.
Vad är du allergisk mot: Insektsbett och plåster.
Var har du ont: Lite i axeln som ajg sovit konstigt på.
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Game of thrones
Salt eller socker: Socker!
Gillar du ketchup: Ja Felix
Är du glad nu: varken eller
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Flera stycken
Vad dansar du till: Det som får igång mig
Stockholm är: Sveriges huvudstad där B1 bor och som jag ska besöka i sommar!
Göteborg är: Sveriges andra största stad som jaginte har planerat att besöka den här sommaren
Kan du sjunga: Kan kan väl alla men det låter rent ut sagt förjävligt.
Mer värt än guld: Finns det massor som är.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Island
Ska bli skoj: Att Niklas också får semester snart.
Ska inte bli skoj: Att semestern verkar regna bort.
Sparar till: Hemlig sak.
Väntar på: Diskmaskinen ska bli klar
Pålägg som gäller: Extra rökt skinka med sallad, tomat gurka och ist för smör philadelfia ost med örter.
Dagens dryck: Mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...