13 timmar

NS stack iväg till jobbet kl 04.40. Tidigast kl 18.30 får vi ses ikväll. Han jobbar nämligen dubbelt idag. Först på industrijobb (vinterhalvårs jobb) o sen på firman där han håller till på sommar halvåret. Han får en timmes ledig tid mellan 14-15. Då ska han låna min lägenhet o sova. Tycker synd om honom. Jag hade inte velat jobba så. Särskillt inte när det är på så taskiga förutsättningar. Han ska ju få mer eget ansvar o sköta en hel butik själv o dessutom måste han då jobba ungefär varje lördag hela våren o sommaren. Jag frågade om han kommer få löneförhöjning då. Det kommer han inte. Inte ens ob får han för alla de sena kvällar o helger som det nu blir. Tycker det är super dålig stil av hans chef o göra så. Men NS vet vad jag tycker o väljer själv hur han vill göra. Det är inte smidigt o byta jobb i dagsläget o han trivs ju med det i övrigt så...


Kommentarer
Postat av: sazz

FRÅGESTUND i bloggen.. Ställ en eller flera fråger och du kan vinna ett fint pris :). tack på förhand!

2011-03-24 @ 16:12:09
URL: http://sazziies.blogg.se/
Postat av: mikaela - mamma till miliam & bebben i magen!

nej alltså de handlar bara om "trots", han älskar att va där när han väl är där och jag har gått därifrån :P de är snarare han som är "bossen" på dagis fast han är så liten :P dom andra barnen älskar honom och han älskar dom, men han är så himla mammig o pappig nu :(

2011-03-24 @ 16:48:02
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...