17. Mitt måtto (motto)

Innan jag skriver nått om mitt mOtto så måste jag säga att den som orginal gjorde listan har stavat fel. det heter motto och inte måtto.

Mitt motto är i mångt o mycket. Jag är en ängel med dolda horn. Anledningen till detta är att det passar så bra in på mig. Jag har många sidor hos mig som folk till en början inet tror. Jag ahr sidor hos mig som inet alls stämmer överens med den bidl som folk beskriver attd e har av mig.

Men sen brukar jag försöka använda mig av det här också. Ars amandi modus vivendi vad det betyder får du googla fram själv.




Kommentarer
Postat av: Clin

Hej

Skulle du vilja gå in och hjälpa mig med min fråga idag ang en ny frisyr?

Tack på förhand

2011-03-01 @ 15:24:37
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

fin blogg :)

2011-03-02 @ 18:46:46
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...