21 – Min önskelista.

Är det meningen attman ska skriva vad man vill ha? Är inte det lite samma som o svara på vad man saknade?

Men jag skulle önska mig lite mer pengar. Då skulle jag kunna gör alite mer av saker jag vill här i livet. Tex ta en idiotisk shoppingdag o bara spendera pengar på precis vad jag vill. För det senast halvåret har jag alltid fått tänka till innan vart enda inköp. Det är inget skoj.

Hade jag haft mer pengar hade jag haft råd att ta längre semester o kanske resa någonstans.

Hade jag haft mer pengar kanske jag kunnat drömma lite längre när det gälle ro nån gång i framtiden få bygga/köpa ett drömhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...