bah...

är trött som faen så ska faktiskt gå o lägga mig nu. Känner mig som en gammal kärring som går o snarkar så tidigt. Men har inte orken o sitta uppe längre. Hade kunnat gå o snarka mycket tidigare men kände att det var o utmana ödet lite väl mycket i o med att jag vill orka vara uppe till sent imorgon.

imorgon kommer en vän till NS hit o vi ska käka tacos glo på film o antagligen spela lite. Verkade som om det blir lite warcraft III på mitt önskemål o sen lite diablo II på deras önskemål. Jag lär ju stå ut i nån timme eller två innan jag slänger lapptoppen i väggen.

För o välja ut just de här två spelen satt NS o tvingade mig spela minst tio min på tusen olika spel som han lagt över på min externa hårddisk. Kan lova att  jag gillade bara 1 av dem. O jag är glad att typ majoriteten inte ens gick att starta upp utan key. Min energi nivå var nämligen redan då för låg för att orka bry mig.



Kommentarer
Postat av: marina

hur är det? :)

2011-03-04 @ 12:20:50
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...