Bilförsäkring

Nu har jag fixat lite här hemma. Har plockat med disken och tvätten o pillat med lite i badrummet.

Ringde precis till länsförsäkringar och kollade hur det fungerar med mitt autogiro. De tre första månaderna på bilens försäkring fick jag nämligen gratis. Så nu när det ska dras pengar fårn mitt konto kan det vara bra om försäkringsbolaget har mitt nr. Hon som jag pratade med i telefonen skulle skicka ut papper till mig. Hade ett papper ifyllt o färdigt hemma i lägenheten men det är sporlöst försvunnet o jag kan inte hitta det. Det låg i kuvert o allt. Så nu får jag fixa ett nytt vilket jag gjort.
Tjejen i kundtjänst var jätte trevlig o hjälpsam o det gick superfort. Han inte ens höra klart meddelandet om att jag stod i telefonkö inann jag kopplades fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...