Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig...

NS o jag tittade på två filmer o hade det mysigt igår så det blev rätt sent trots att jag var trött. Tänkte därför sova så länge det bara gick idag. Först är det solen som stör mig så jag inte får sova ordentligt. Sen är det en rastlös NS som inte vill sova mer. Så jag strejkar lite o bestämmer mig för o ligga kvar även när han gått upp. Det höll väl i si så där tio min innan NS mobil ringde. Hans syster med man o barn undra om de kan komam förbi. Så det blev bara o flyga upp o börja städa så det såg lite mer barnvänligt ut här hemma o inte mass abröte. Lille WF som är NS systerson har ju blivit så pass stor att han ränner omkring överallt så det kan inte se ut hur som helst när han kommer på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...