...

Jag jobbar så förbannat dumt i veckan så jag har inte energin över till att lägag på bloggen utan prioriterar hellre annat. Därför komme ruppdateringen vara si så där.

Har spenderat nån timme eller två i NS famn gloendes på Tomorrow, When the War Began. Jag tyckte filmen var helt klart se värd. NS tyckte det var en förbaskat dållig chick flick film maskerad bakom lite kass action. Han kommenterade typ sönder hela slutet med kommentarer som "men så där kan man inte göra" "men fy va dåligt de skulle varit döda för längsen" "Men va kasst!" o.s.v.

Personligen tyckte jag faktiskt filmen var helt klart sevärd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...