Ny vecka igen

Så var det måndag igen. Helgen kändes förbaskat kort i o med att jag jobbade lördag. Jobbar dock inte alls mycket idag. Knappt 4 timmar. Jätte mysko pass. Men det är väl ett sånt där "ut i fall att det kommer mycket kunder så finns du på plats" pass.

Börjar inte förrens kl 13.30 så fram tills dess ska jag fixa lite här hemma. NS o jag var o hämtade lite grejer i lägenheten i går. Funderar på om det är dags o ringa o säga upp den idag. Men har inte prata ordentligt med NS om det ännu så vet inte om jag vågar än.

Drömde en konstig dröm inatt, NS o jag skulle på festival i grannstaden. Vi tog båt dit (?????) o väl framme så hade jag helt plötsligt en nyfödd bebis. Som av någon anledning hade fått det super fula namnet St Nicko (????) Min morfar o mina syskon var barnvakt medans NS o jag gick på festivalen. O mycket mer innhåll hade inte drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...