The Big Bang Theory

Jag har konstaterat att jag blivit lite av en tv serienörd till viss del. Jag följer fler o fler serier. Det intressanta är ju att jag inte ser en enda av dem på tv. Alla följer jag via datorn. Den senaste är precis som rubriken lyder TBBT. En serie jag började titta på då den dels låg högt på nedladdningslistorna o det faktum att min syster ser på den o jag då blev intresserad. Så jag plockade hem seson 1 o fastnade på direkten. Att följa Lenard Cheldon och Penny är en ny favorit aktivitet på kvällarna efter jobbet. Har tagit mig en bra bit in i seson 2 o lär avsluta den här dagen någonstans på seson 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...