Äntligen fredag

Vaknade kl 08.27 ungefär när min kära vännina B1 ringde o tyckte att jag skulle hjälpa henne med hennes nya handsfree. Jag var ju så där lagom oambisiös o hjälpte noginte till så mycket. Kläckte typ ur mig att jag sov o sen var samtalet över. Kunde inte somna om så jag klev upp rätt snart efter det.

Fick för mig att jag ville lyssna på morgonpasset så jag installerade en antenn på steron i tvrummet som är kopplad till hemmabiosystemet så nu hörs det radio i hela huset.

Har börjat småstäda lite. Börjar inte förrens kl 15.30 i eftermiddag o kör ett kort kvällspass så jag har hela dagen på mig typ. Hade tänkt ut o röra lite på mig idag också. Hade konstigt nog lite träningsvärk idag när jag vaknade. undrar om det beror på att jag körde lite trappmaskin igår det var ett tag sen jag gjorde det nu senast. Tänker skippa gymmet o försöka träna lite hemma ist. Känns som om jag kan behöva spara in de pengarna som bensinen kostar på en extra resa till stan.

Fick annars ett fint samtal från bror igårkväll. Han har fått igång min bil. Så nu ska bara bromskivorna o däcken bytas också så kan den rulla in till besiktningen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...