Latis helg

Blev inte mycket motionerat i helgen. En riktig latis helg. Vi drog ju upp till Falköping o Niklas päron. Hemma hos Niklas farsa kunde jag inte motionera särskillt mycket. Det var ett jäkla väder o jag hade inte rätt kläder med mig. Så det blev stillasittande hela dagen. För väl hemma hos Niklas mor blev det mest soffan, tv och en massa prat.

Dagen efter blev inte mycket bättre. Blev en hel del bilåkande. först hem från Falköping sen till mina föräldrar o sen direkt hem då vi fick gäster. Trodde jag skulle hinan med en tur till gymmet. Men när första gästen gått ringde nästa o ville komma på besök. Så blev stillarsitta dag det också. Men kanske var lika bra det eftersom jag kört rikigt hårt förra veckan. Var nog min rekordvecka hittills sen jag började. Trots två dagar som gemensamt enbart kom upp i 3000steg. Men då hade jag ju vissa där i veckan som var uppe o snuddade vid 40,000steg.

Därför blev det ett hårdpass på gymmet idag. 2.5 timmar var jag där. Blev både styrka och kondis. Tiden bara springer iväg. När två timmar gått tittade jag på klockan o undrade hur den kunde vara så mycket redan. Men så hade jag kört på en hel del utan o stå vid tvskärmarna där man har lite bättre koll på när tiden tickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...