Jobblördag

Börjar jobba kl 8, jobbar till 18 ikväll ungefär. Blir ett långt pass. Ännu längre blir det då jag vet att jag jobbar med en person som kommer låta mig sitta i kassan mest hela tiden. Då går tiden inte särskillt fort. Men eventuellt så är det vad jag klarar av idag. Pga min promenad igår vaknar jag idag upp med smärtor i vänster fot. Hoppas dock att det går över ju mer jag rör på mig. Vill iaf inte att det blri värre. Har ju en intensiv första timme på jobbet där jag måste plocka varor snabbt så vi hinner få upp allt innan öppning kl 9. Märks ju rätt snabbt hur det kommer gå.

Efter jobbet hoppas jag på en slökväll i soffan ihop med Niklas. Det har blivit några sånna kvällar nu det senaste. Men det beror på att Niklas hittat en manga serie som även jag gillade som vi suttit o tittat på. Det var iaf tänkt att vi skulle plöja igenom serien. Men då hitta rvi den enbart dubbad till engelska. O det är aldrig nått bra. Blir ingen inlevelse i figurerna o man missar en del av charmen. Så ist blev det spelfilmerna. 1 och 2. Verkar som det finns en 3:a också men det skulle Niklas kolla upp under dagen. Så det är va vi ägnat oss åt senaste kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...