En bit in i september.

Jobbade i helgen o i lördags när jag var ledig blev det mest spring ute i skogen. Niklas o jag var o plockade svamp o spatserade runt o kollade läget i skogen kring sjön där vi brukar bada. På kvällen mötte vi upp jörgen inne i Nässjö. gick o käkade thaimat o sen hyrde vi en film som vi tittade på hemma hos oss.

Söndagen jobbade jag som sagt. Är super segt o jobba söndag utan ansvar. Man sitter mest rakt upp o ner i kassan. Eftersom jag inte får något extra tillägg på lönen så vägrar jag göra annat även om jag kan. Känns dumt o göra saker som är den ansvariges område när denne får extra pengar för det o jag inte får det. Då sitter jag hellre i kassan o små segar hela dagen.

Jobbar morgon idag o sen är jag ledig tisdag o onsdag som kompersation för att jag jobbar även nästa helg. jobbar bara några få timmar men dirket efte rjobbet är det dags o dra till gymmet. Har inte varit där sen i torsdags. I fredags tog jag vilodag i lördags hann jag inte o o söndags gick det inte i o med jobbet o att jag jobbade ungefär samma tid som gymmet var öppet. Kändes lite meningslöst o gå dit för o hinna tränna i max en halvtimme innan de stängde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...