Det går bra nu!

Idag har det skett två intressanta saker i mitt liv. En stor grej o en mindre men ändå kul sak.

Den stora är att jag kommer skriva kontrakt på en lägenhet i veckan. En liten 1:a. Kanske inte världens finaste, men den ligger i det område jag vill bo i o den har en låg hyra där elen ingår. Så till 1 nov blir det flytt om inte tidigare.

Den lilla grejen som ändå är rätt cool är att jag nu äntligen fått byta ut de två silverkulorna i öronen från håltagningen till nått annat. Så när jag var inne på JC för o köpa ett armband så passade jag på att matcha med örhängen. Super nice blev det.
Så nyss satte jag i mina nya örhängen i öronen. vänster öra gjorde lite ont för jag missade utgången på baksidan av örat först. Men höger örat gick lätt som en plätt. Får se hur lång tid det tar innan man har snitsen inne så man slipper stå i en spegel o lirka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...