Tillbaka på jobbet

Har fått en fin slöstart på jobbet efter semestern. Har min första lediga dag idag redan. Iaf så trodde jag att det var så det skulle bli. Men för ca 2 timmar sedan ringde en kollega o undrade om jag kunde hoppa in o jobba ist för en annan kollega som blivit sjuk. Extra pengar tackar man ju inte nej till så jag hoppade på det passet. Så nu ska jag bara skriva lite saker här inann jag beger mig iväg o jobbar ett kvällspass.

Pga av ovannämnda blir det inte något gym idag. Annars har jag varit riktigt duktig o kört tre dagar i rad. Innan dess har det varit ungefär vart annan dag om man bortser från sista veckan då jag var iväg och fjällvandrade. Men det var en gigantisk träning i sig självt så behövdes verkligen inget gym då. Så till min stora glädje har vågen börjat ticka neråt igen.

Ska se om jag kan komma igång o logga träningen i diagram här på bloggen igen precis som jag gjorde förr. Kan till o med bli så att jag lyckas gå tillbaka i statistiken o framställa lite äldre resultat. Men det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...