men jag vill känna på din kropp kropp hela natten...

Haha jag gör ju bort mig lite då och då i jobbet med tanke på att man jobbar med så mycket människor som man gör. Ibland så tänker man inte ens på hur mycket folk som är runt om kring en. då blir det rätt dumt om man tex går o sjunge rför sig själv vilket var fallet den här gången.

Att få trallvänliga låtar på huvudet är en sak, att sjunga dem är en annan. Att låten i sig sen har en rätt speciell text är ytterligare en faktor.
Fattade inte först vad felet var men efter ett tag förstod jag varför en del kunder glodde en del när jag sjöng denna text på repeat.

"men om jag hittar dig och du bjuder med mig hem
så lovar jag att du kommer skrika mitt namn.
För jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten
men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...