Försvarsmaktens udda reklam?!?!

Är detta nån märklig form av reklamkampanj som jag snubblade över när jag skulel in på youtube?

Lite udda o samtsigt roligt tycker jag allt att det är.

Vem bryr sig? heter det och går helt enkelt ut på att de stängt in en mäniska i en låda där de får sitta på en stol o vänta tills någon annan frivilligt bestämmer sig för o ta dennes plats. När du går med på o byta plats med den som är instängd vet du alltså inte hur länge du får sitta. Men mist 1 timme är det frågan om för vart person om jag fattat det rätt. Hade jag bott i närheten hade jag lugnt kunnat tänka mig o ställa upp. Verkar mest vara killar som gjort det hittills. Var iaf bara 1 tjej när jag kollade listan över de som hittills "brytt sig".

Klicka på länken här nedan o läs mer o kolla på den film som dirketsänds från lådan.

http://vembryrsig.forsvarsmakten.se/?utm_source=youtube&utm_medium=banner&utm_campaign=2012gmu4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...