And all those fairytales are full of shit...

Fick en smärre överraskning när jag kom hem. så här är det med min karl att får han för mycket tid hemma där han har tusen saker o göra så blir det tillsist att han gör saker. Tyvärr blir det ju inte det han sak utan gärna påbörjandet av nått nytt projekt (som aldrig blir avslutat?!?!). Idag har han dock gjort nått som är halvt om halvt avslutat. Vår hörnsoffa gick av på mitten i slutet av oktober. Den har fått stå trasig här hemma eftersom den fortfarande fyller sin funktion även om den blir lite knäpp o sitta i i mitten. Idag hade dock Niklas med hjälp av Emil gjort om våran trasiga hörnsoffa till en mindre men faktiskt hel tvåsitssoffa. Kanske till o med att man kan sitta tre i den om man nu inte är rädd för närhet. Man kan ju tycka att Niklas motivation till att göra saker nu ist borde ha satt sig i nått av de projekt som MÅSTE göras. Nej då, så höga tankar få vi inte ha om honom. Ist gav han sig på o möblera om HELA gästrummet. Inte en grej (förutom kanske mattan) gick att återfinna på den plats där jag en gång ställt det. Han är supernöjd med resultatet o jag är smått skeptisk. Det enda positiva som jag kan se med den nya möbleringen är att alla våra kära gärstern nu kommer ha tillgång till dels ett skrivbord och nu också en alldeles egen gästdator med internet o hela kittet. Synd bara att vi typ aldrig har nån som uttnyttjar vårt gästrum och att det mest står o samlar damm. Jag ahr det även som förvaring till allt mitt julpynt, något Niklas är mindra förtjust i o hade en hel del o säga till om idag. Men någon dag ska väl jag ta tag i o fixa med det också. Efetrsom jag nu kommer se allt vart gång jag går förbi i hallen komemr det nog itne dröja allt för länge heller. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...