Blogg tips

Följer en del träningsbloggar för o få motivation, tips och råd. Min favorit är dock den här Hardcore Athlete ett i mitt tycke massivt muskelberg som ofta skriver både intressanta och användbara inlägg. Hans senaste inlägg om näringsdensitet är något jag tänkt på en hel del men först nu fått upp ögonen för vad det heter. Namnet har inte varit känt för mig även om jag ofta går efter just näringsdensitet när jag försöker välja min mat. Nu med ett begrepp kommer det bli lättare o tex googla sig till mer matnyttigt (haha fan va sämst ordvits!).



Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Vad har du för planer inför helgen? :)

2012-05-31 @ 18:57:12
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...