Förkylning + Jobb = Förvirring

förkylningen var inte att leka med på jobebt idag. Blev helt dimmig i skallen till sist av allt. Det var kämpigt o stå i kassan o mata varor. Särskilt när det var så mycket folk. Hade inte tänkt på att den rödadagen som det är imorgon automatiskt genererar mycket kunder kvällen innan. Var fullt hus hela dagen. Jag hade ju desstuom sagt att jag helst enbart stod i kassan för o slippa lyfta saker o stressa omkring. Det var nog inte helt rätt beslut jag fattade. För tillsist var min hjärna helst borta av allt snor jag snörvlat och alla nysningar och hostningar. Tyckte nästan synd om de kunder som behövde stå ut med mig. Men ingen kommenterade det, inte ens stammisarna som vet att jaginte har den rösten eller är så knasig i vanliga fall så hyffsat intryck måste jag gjort ändå.

imorgon är det dags o köra igen. Blir inte så länge då heller och förhoppningsvis rätt lugnt eftersom det är röd dag. 5 timmar bör jag stå ut. Trots att de första kommer innebära en hel del plock av varor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...