I have felt this way, every night and day

Idag var det nästan kämpigt o jobba, fy va varmt det var! Höll på o krevera av värmen. Fick se till att ha min kylskåptskalla vattenflaska nära till hands helatiden. Körde dessutom en extra promenix förbi kylen då och då. Blev dessutom extra glad när man fick uppgiften o kolla upp lite kladdkakor i frysen. Hade det itne varit för at jag fick sällskap och pratade samtdigt som jag gjorde uppgiften hade jag nog övervägt o krypt ner en sväng i frysen så skönt var det med kylan där och då.

Fick iaf lite fint beröm på jobbet idag. Körde omspegling av kaffe hyllan. Lyckades göra jobbet på hälften av den tid som chefen trodde det skulle ta. Och då stressade jag inte ens så hade jag ansträngt mig hade jag antagligen kunnat göra det fortare. Det känns nice o veta att man kan när det behövs. :)

Idag kom dessutom paketet från bonprix, så nu behöver jag inte vara orolig för att det var något märkligt med det. Hoppade i klänningarna för o se att de funkade som jag tänkt. Den vita var lite väl genomskinlig men det funkar om man ska ut o festa på någon mörk nattklubb iaf. Rekomenderar den nog inte i dagsljus. Var nöjd med hur de satt alal tre och de kommer stanna i min ägo. Har lagt upp en önskelista på sidan så sannolikheten är stor att jag kommer handla mer därifrån framöver. Så lätt som det var att hitta rabattkode rpå internet så kan man säker utnyttja nått fint erbjudande på det man köper också. :)

Annars händer inte mycket. Grannen Emil ringde Nikla so frågade om han fick låna vårt kök (han renoverar sitt) i utbyte mot att han bjöd på mat. Det takcade vi inte nej till så så blev det. Spagetti och köttfärssås.

I övrigt har jag suttit o haft ett Rammstein moment och läst på om bandet, fluktat på konsertklipp på youtube och lyssnat på låtar man itne hört innan. Håller banne mig på o bli ett riktigt fan!


Kommentarer
Postat av: emma

hej sötnos!:) just nu har jag frågestund på min blogg! vore underbart om du skulle vilja slänga in en fråga! i hope you do!:)

2012-05-24 @ 16:24:29
URL: http://emmasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...