I just want it like before

Här kommer ett rykande hett tips från mig. En diet av äppelpaj, vaniljsås, lösviktsgodis, ostbågar och mineralvatten är INTE (läs en gång till) INTE att rekomendera. Fy satan va ont jag har i magen idag. Men så går det när man inte tycker att laga till middag en prio ett när man kommer hem sent från jobbet en fredagkväll och råkar hålla i både en påse godis och ostbågar.

Har så förbannt ont i magen att jag kryper ihop i sittande fosterställning till o från, det ska bli ytterst spännande hur det kommer gå o jobba med det här. Jag hoppas på att det är nått så eneklt som lite luft i tarmarna som kommer rätta till sig under dagen men fram tills dess kommer det bli mer spännande än jag kanske vill ha det. Smärtan kommer i vågor med olika långt uppehåll emellan. Ibland går den härda ut o ibland så är det så hemskt att jag nästan kräks. Som sagt spännande blir det för om en halvtimme är jag på jobbet o sliter trots detta. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...