I thought again and changed my mind...

Har precis ätit middag. Blev lite spännande då Niklas berättar när jag ringer och undrar vart han är att vi blir tre till middagen. En middag som inte existerade. Sprang ut i frysen och rotade rät tpå ingridienser och lyckades röra ihop nått riktigt gott om Niklas bara kund ehoppa in o köpa lite mjölk på vägen hem vilket han gjorde. Resultatet av mitt frysrotande blev: klyftpotatis ostsnizel och krämig kantarellsås. Rikigt gott blev det. Den "hemliga" gästen var grannen Emil.

Mätt o go o glad sitter jag nu o slösurfar på nätet lite medans jag smälter maten. Tänker ta en promenad senare och tänkte ta det lugnt innan dess. Roar mig med att lyssna igenom en massa Pet Shop Boys låtar på Spotify som jag inte hört innan. Är inne i helt annan sorts genre när det gäller musik för tillfället så PSB har lagts på hyllan lite. Men fick ett ryck förut och la till en massa låtar i en lista som måste lyssnas på. Har hittat några guldkorn.  Pandemonium (stavning?!?!) är bland annat en favorit. Sen har de visst gjort en cover på In Private tillsammans med Elton John som var bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...