I wish nothing but the best for you

Idag hade jag sovmorgon för första gången på länge. Det var superskönt att få sova länge. När jag varit uppe många dagar i sträck brukar jag alltid vakna långt innan jag behöver när jag väl får sova ut. Så var det inte idag. Så när larmet ringde lite innan 9 så sov jag fortfarande som en gris. Tog mig dock upp o körde en riktig slömorgon.
Blev en rätt långdragen dag på jobbet men när kl väl slog 17.15 tyckte jag ändå att det gått rätt fort trots att de första timmarna var sega.
Imorgon jobbar jag morgon o börjar kl 7 så är på G till sängen nu, men tänkte skriva ett litet inlägg först. Eller knakse blir det två.
Har försökt komma ikapp alla serier som jag varit efter i ett tag. Har fixat så alla finns på mitt usb nu och har hunnit avverka en serie. Är ju många säsongsavslutningar och har precis kollat färdigt grey's anatomy. Tror att den serien kommer ha svårt o hålla kvar mig nästa säsong. Den börjar bli lite FÖR mycket nu. Tänker inte spoila nått för någon men som med många säsongsavslutningar är det en jäkla twist. Problemet är ju att GA har ju haft väldigt många twist o det börjar bli lite väl mycket nu så det känns överdrivet nu. Vi får se om jag hinner ändra mig tills det är dags för nästa säsong.

i övrigt har det inte hänt mycket under dagen. Har fortsatt med tvätten från igår bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...