jag menar kolla på mig jag har ingen stil

Har precis ätit en i särklass extremt onyttig frukost. Det blev resterna av gårdagens äpplepaj och mängder med vaniljsås. Jag tänkte enbart gott och inget mer när jag gjorde det valet. Väntar på att teevattnet ska koka upp nu och kollar vad som hänt på nätet under natten. Det verkar inte vara så mycket precis som vanligt.

Sov otroligt dåligt inatt, tyckte förkylningen var ok igår så bestämde mig för o köra en natt utan nässprej. Det gick inget vidare. Först kunde jag inte somna o när jag väl gjort det vaknade jag 3 gånger under natten av att jag inte kunde andas o fick gå upp o snyta mig. Fjärde gången så grävde jag fram nässprejen ur badrumsskåpet för då hade jag ingen lust o vara vaken mer.

Sov väldigt länge i morse pga det. Nikals vaknade någon gång innan 9 och tyckte att jag kunde vakna också. Men det ville jag inte. Sen från kl 9 till runt 9.40 låg jag o lyssnade på snooze melodin på min mobil utan att rikigt vakna heller. O när jag bestämde mig för o vakna så tog jag telen o ringde till B1 som sms:at tidigare under morgonen o undrade om jag jobbade. Men det samtalet blev kort. Hon var också jätte förkyld o tittade på någon film så vi bestämde oss för o höras senare ist. Får se vad jag hittar på. Känner mig extremt förslöad och kommer nog inte göra mycket innan jobbaet idag.

Kommentarer
Postat av: Nora

fin blogg :D

2012-05-18 @ 11:17:25
URL: http://minidrops.blogg.no
Postat av: Linnea

Sv: Tack så mycket för tipset, den måste jag ju testa! Vilka smaker finns den i? Är det ungefär samma som BJ?

2012-05-18 @ 11:32:13
URL: http://linneasskrivbok.blogg.se/
Postat av: R O N J A ♥

fin blogg, allt bra? :)

2012-05-18 @ 21:37:33
URL: http://ronjasundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...