O du drar mig, drar mig ner vi måste ta ett snack...

Vilken jäkla pissdag det här känts som. Det börjar med att det känns som om jag inte sovit nått inatt. Varför vet jag inte men jag hade drömmt nått mystiskt med typ apocalyps stämning, zombievargar, industrilockaler m.m. Hel märkligt med andra ord.

Vaknar en timme innan larmet ringer o har svårt o somna om. Gör dock detta o vaknar igen precis inna larmet ringer pga av att en geting hittat in i sovrummet. Den flyger precis ovanför mitt huvud inann Niklas slår ner den i täcket o sen flyger den ut.

Kliver upp o är mycket seg. Niklas kliver upp en timme senare och han fått sin lönespecc i inkorgen på mailen. Det var mindre kul o se den. Finns inga pengar den här månaden helelr o jag hatar, verkligen mega hatar o känna mig pressad av ekonomin. Mår rikigt dåligt av det och har gått runt o varit mer elelr mindre sur hela dagen då detta med lite otur påverkar hela sommaren. För jag får ju använda min lön för o täcka upp för det som hans inte räcker till o att ta igen det inann det är dags för semester m.m. finns inte på kartan. Är dock skönt o veta att jag blev av med ett lån förra månaden som inte finns längre och att jag snart är helt skuldfri så fort de sista kronorna på bilen är betalade. AHd eju förhoppningar om o lyckas med det denna månaden men det sket sig ju rätt bra. :/
Inte ett öre komemr i onödan få gå till nått skoj. Nu när man vill kunna lägga pengar på att grilla o ut o åka o umgås med folk så får man ist vända på vart enda krona. coh det ä rju jag som får göra eftersom resten i det här hushållet inte har nått alls o vända på ens. Som Niklas brukar säga, vi får sälja Blängen o hoppas på det bästa! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...