Röddag mitt i veckan

Idag är en sån där dag när jag tycker det är förbaskat tråkigt o ha ett sånt jobb som jag har. Många många andra får vara hemma o får en fin långhelg nu då det blir klämdag imorgon. De kan hitta på saker med vänner o bara umgås. Jag däremot jobbar o märker knappt ens av att det är en ledig dag. Blir extra konstigt när jag dessutom jobbar både fredag o hela helgen. Niklas tex är ledig en bit in på näst avecka också som jag inte ens kommer ihåg varför. Vet att det på måndag kommer en nisse från anticimex och ska kontrollera huset. Var någon svampförsäkring som Niklas passar på o utnyttja. Så när jag jobbar nu i helgen ska han passa på o göra ingångshål i taket så man kan krypa in o checka läget.

I skrivandets stund sitter jag med en kopp te o försöker vakna till. Klev upp en halvtimme tidigare än jag behövde för o få extra tid till o kämpa lite med förkylningen innan jobbet. Eftersom jag är så täppt på morgonen så kan de tvara bra o hinna med allt i lagom tempo, det vill säga ännu zombiesegare än i vanliga fall. Jag menar är jag död när jag kliver upp utan o vara sjuk så är det tio gånger värre när jag väl är sjuk! Så där lagom skoj. Men tycker ändå det har gått förhållandevis bra idag. Känner mig hyffsat på G trots allt.

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kikar in & önskar dig en awesome långhelg! :-D

2012-05-17 @ 12:19:49
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...