this can't be happening

Vilken dag på jobbet. inegn ahde väl räknat med att det skulle blir så mycket folk som det var. Vi var rikigt underbemannade men kalrade situationen hyffsat ändå. Jag smet ju hem dessutom så jag vet ju inte hur det går för mina kära kolleger men det är ju trots allt deras problem. Mest chefens faktiskt. :)

Sitter hemma i tvsoffan o tar det lugnt nu. Spanar runt lite på vad som händer i världen via facebook och bloggar, lyssnar på lite musik o bara tar det lugnt så även jag får känna på att det är lite helg trots att det egentligen inte är det för mig.

Har inga större planer för dagen heller. Ska försöka få ihop den där äppelpajen jag planerade o göra igår men som det blev alldeles för sent o baka när jag väl kände att jag ahde tid.

Har en del träningsabstinens också. Det märks att man inte varit på gymemt så mycket på senaste som man skulle vilja. Jag brukar nämligen inte sakna o träna men nu gör jag verkligen det. Hade behövt stå på löpbandet o springa samtdigt som tankarna fick flyga iväg. finns inget bättre sätt än o verkligen få alla sina tankar och funderingar på rätt spår som när man kör ett svettigt pass på gymmet. Då helst på löpbandet. Men först måste den förjodade förkylningen väck. Som tur var går det åt rätt håll. Dock väldigt sakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...