Rökande gravid

USch va jag stör mig på en kund som är inne o handlar på mitt jobb. Hon är gravid. Detta vet jag helt säkert då hon dels berättat det för mig då hon sökte nån extra fet kräm att ha på magen när den växte o dels för att hon igår stod o pratade högt om sitt ultraljud i kön fram till min kassa.

Det jag stör mig på är att hon är så otroligt WT, och att hon röker under graviditet. Nu kan jag inte hundraprocentigt garantera att ciggen är till henne. MEN eftersom hon stinker röklukt jämt o alltid (alltså även innan graviditeten) köpt cigg så antar jag att de är till henne o inte någon annan. För vem köper så pass ofta sig om det ska va till någon annan än en själv? Visst nån gång ibland kankse men varje dag???

Hon är iaf ett störningsmoment.


Kommentarer
Postat av: Neth's ~ ♥

omg what have I done to my hair?:o

2011-03-16 @ 20:10:27
URL: http://neths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...