Träning vecka 44

Kundde nyss konstatera att jag var en vecka fel ute i förra sånt här inlägget. Men har rättat till det nu så det står vecka 43 ist för vecka 44 som det var nu. Har kunna töka träningen den här gången. Körde ett styrke pass så det är rätt litet. Som vanligt står löpband för löpning och gång för promenad.

 

Det har ju stått lite stilla på vågen ett tag nu. Men sen jag började mäta mina resultat den 16 augusti så har jag minskat 3.7kg. En period i oktober hade jag nästan gått upp alla de kg som jag hade tappat innan. Det gick iaf mer upp än ner. Men nu har det vänt o går åt rätt håll igen. Ligger på en vikt som jag nog inte haft på över 1 år. om inte mer så är nöjd. Men mer ska det minska.

Man ska ju inte gå efter BMI men jag ligegr enligt det fortfarande på gränsen till övervikt ist för på normal. Tänker jobba mig neråt där. Mätte även midja/höft mått. Där låg jag på normal iaf. Hade jag inte gjort det hade jag blivit lite chockad för vikten på mig sitter mest på låren o sen utspritt över resten av kroppen. Tar ett tag innan det sätter sig på t.ex magen hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...