Statistik. När det gäller min träning.

Har ju ett uppsving på träningsfronten o har legat i ordentligt den senaste veckan.

Så här der det ut då. Torsdagens steg är inte alls rätt eftersomd agen ännu itne är över. Det stämmer nog inte fullständigt på de andra dagarna heller då jag fyller i en del innan dagen är över. Så det går o plusa på en del steg till. Men de kommer sen när jag korrigerar i efterhand eftersom ajg bara flyttar över datan från stegräknaren till datorn 1 gång i veckan.


Här är träning de senaste 7 dagarna. Eftersom jag inte var på gymmet förra fredagen eller under helgen så är det alltså träning måndag-torsdag. De andra dagarna är rätt blanka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...